1980 yılında kurulan BOSEL Nakliyat, başarılı geçmişiyle Türkiye'nin önde nakliyat şirketleri arasında yer almakta ve hizmet sektöründe bölgesel lider olma vizyonuyla hareket etmektedir.
Bosel nakliyat, ağır taşımacılık hizmetleri alanında kasa taşıma, piyano taşıma, server taşıma, cihaz taşıma, hizmetleri başta olmak üzere evden eve nakliyat ve ofis taşımacılık sektörde faaliyet göstermektedir.
Bosel Nakliyat ulaştığı başarının arkasında, müşteri odaklı ve verimliliği merkez alan bir yönetim yaklaşımı vardır. Bu yaklaşım, sadece maddi kazanımlarla değil, bütün toplumun yararlandığı ve yararlanacağı kurumsal yurttaşlık bilinciyle iç içe gelişmektedir.
Hakkımızda
- Misyonumuz: Faaliyet gösterdiği sektörlerde başarısıyla, güvenilirliğiyle, girişimciliğiyle ve saygınlığıyla tanınan itibarlı bir dünya şirketi olmak.
- Vizyonumuz: Taşımacılık hizmetlerinde kaliteden taviz vermeden müşteri memnuniyetini ön planda tutarak topluma ve çevreye pozitif katkı sağlayan, faaliyetlerinden elde ettiği başarılar ile hedeflerini her geçen gün yükseltip, daha geniş kitlelere hizmet sunmayı kendisine amaç edinen öncü bir şirket olmak.
- Değerlerimiz: İşimizi en doğru şekilde, hakkıyla ve gönülden sahiplenerek yaparız. Net sözler verir, verdiğimiz sözleri mutlaka yerine getiririz, sonuçlarını bildiririz. Kendimizi ve çalışma arkadaşlarımızı devamlı geliştiririz. Tüm ilişkilerimizde dürüst, şeffaf ve tutarlı davranır, bu sayede güvene dayalı uzun vadeli ilişkiler kurarız.
Her taşıma, gelişim yolunda bir adımdır ilkesiyle hareket eden Bosel, müşteri memnuniyeti doğrultusunda hizmet standartlarını her geçen gün artırmaktadır.
Müşterilerinden aldığı geri bildirimleri en etkin şekilde değerlendirmeye tabi tutan Bosel, bu bildirimler doğrultusunda iş süreçlerini güncellemekte, hizmet kalitesini ve standartlarını her gün daha iyiye taşımaktadır.
Çalışmalarında müşterilerinin gelişen teknolojiye paralel olarak öne çıkan taleplerini saptamayı ve bu talepleri karşılamayı ilke edinen Bosel, müşterilerine hizmet sunumu ile ilgili bütün süreçlerde sürekli ve sistemli bir iyileştirme çabası içindedir.
Uzun soluklu iş ilişkileri kurmanın, yeni müşteri kazanmak kadar önemli olduğu ilkesi, Bosel'ın müşteri memnuniyeti konusundaki temel ilkesidir.